dimecres, 24 d’octubre del 2012

Les Factures de Albertis, ara Jo tampoc vull pagar


Aquests senyors d'Albertis semblen que siguin seguidors del Partit Popular, o com a mínim estan en el seu mateix nivell intel·lectual. Ara aquests personatges resulta que han decidit enviar carta a tota la gent que no va voler pagar i totes les cartes escrites amb l'idioma d'en Sirvent, es veu que aquesta empresa no coneix el català, be jo entenc que ara em diran que aquesta també es una llengua oficial de la Colònia i tenen tota la raó,si no fos perquè? aquesta empresa gaudeix de uns favors de la Generalitat que no gaudeixen les demés, aquesta empresa sempre surt beneficiada per tot, per tant el mínim que li podem demanar es que envii les cartes amb les dues llengües oficials. La Generalitat que es dedica a castigar i multar les propagandes d'empreses que només utilitzen el castellà, podria començar per l'empresa de l'Alemany però ho dubto com deu esser un subvencionador del partit li passarem per alt aquesta petita fotesa, te collons tot plegat. JO estic amb els senyor de no voler pagar , però ara amb mes motiu encara no vull pagar cap factura escrita només en castellà quan l'empresa estigui ubicada a Catalunya .