dijous, 30 d’octubre del 2008

els Reis Borbons, són necessaris? o es la herència d'en ciscu


Bé desprès del darrer judici contra patriotes catalans per haver tingut la gosadia de cremar les fotos del rei del regne de Felip V i haver vist l'actuació del senyor jutge, en primer lloc per l'actuació del primer judici contra dos patriotes en els quals no els van deixar parlar amb la seva llengua materna, i per consegüent es va tenir que repetir el judici, i en segon cas per la sorna posada en practica per aquest "defensor" de la justícia, jo em pregunto si la justícia no va passar el sedàs de la democràcia i encara continua amb el xip del franquisme.
Perquè la feina de un jutge es jutjar no pas parlar amb ironia i sorna contra unes persones que prou desgràcia han tingut de ser castigats per practicar la llibertat d'expressió que encara que tinguin que suportar els acudits de tal anomenat càrrec. el Il·lustre Vazquez Honrubia a més va renyar al fiscal per no poder acusar als imputats, te collons tot plegat , jo em pensava que aquesta gent hi era per impartir justícia no pas per implantar la justícia que li manen quatre mitjans mediàtics de les creuades hispanes.
Com diu la reina dels hereus de Felip V aquest patriotes només cremaven paper, i a ells els hi rellisca tot això, per tant la meva pregunta és perquè tant de soroll. [noticia]
Bé perquè en el fons aquest rei es una herència del Franquisme va ser ell qui ens el va implantar al quedar-se sense cap hereu que pogués seguir les seves directrius per tant mal començament
I si de veritat existeix la llibertat d''expressió a la nació veïna , nosaltres els colonitzats també podem expressar la nostra opinió i si aquesta es refereix a la existència de la Corona Borbònica, jo entenc que no s'ha de castigar a ningú per expressar les seves idees, o aquests tenen dret de pernada i no es poden tocar, Perquè clar a la gent que opina sobre segons quins temes es tabú, i així comencem amb mal peu perquè llavors no estem en una democràcia sinó en una dictadura encoberta de democràcia.

jo els dos reinats que m'agrada veure son, els mags del dia 5 de gener i els reis del joc de cartes, que per lo menys aquests dos reinats no els tenim que alimentar ni aguantar les seves tonteries, els demés per a mi són prescindibles.