divendres, 24 d’octubre del 2008

Jo sóc Català, i n'estic molt orgullós d'això, Pots dir tu lo mateix de la teva nació




Malgrat els polítics que ens governen, malgrat el pensament negatiu de la meva nació, malgrat el mal anomenat seny català, que no deixa d'ésser una covardia encoberta, malgrat tot això, Jo sóc i em sento Català, i desprès europeu .I estic molt orgullós d'aquesta nacionalitat. A part d'això una persona es Catalana en el moment que viu i treballa a la nostra nació i te cura dels seus signes diferencials, per a mi personatges nascuts a Catalunya que tiren merda contra la meva nació no son Catalans sinó uns colonitzadors.


Encara que tinguem boicots, als nostres productes, a la nostra llengua, al nostre orgull com a poble, aquests personatges que enyoren temps passats no aconseguiran mai que deixem de tenir els nostres sentiments i aquests són un orgull de nació que està per sobre tots els seus atacs,


N'estic fart de tenir que demanar perdó d'ésser Català, com si això fos un delicte , si tant els hi molestem ho tenen fàcil que ens donin la independència i ja esta, nosaltres a ells no els necessitem pas, ells a nosaltres si , perquè som la vaca que han de munyir cada dia per així poder alimentar a la panda de vagos que tenen a casa seva.


Volem ser un poble amb la llibertat de decidir, de poder dir la nostra i no que quatre il·luminats del regne de Felip v puguin dir el que i el com ha d'evolucionar la nostra nació, Que nosaltres tenim una boca i aquesta clama des de fa dies llibertat.


Un està fins els nassos de viure en una Nació que no te llibertat d'expressió, on un s'hagi d'amagar del lloc on ha nascut, on els propis fills de la teva nació tirin merda contra el teu País, on quatre desgràcies s'hagin venut per un platets de llenties, On tinguis l' enemic a casa envers de madrid.


Per tot això un ha de dir prou, prou de tot plegat, potser va sent l'hora de aixecar-nos i dir aquesta boca es nostra i exigim de una vegada per totes el dret a decidir´. Que una vegada per totes aquests cínics de polítics que per la boca gran diuen defensar la nostra nació i per la boca petita van a defensar la seva cadira, pleguin d'un cop i comenci a aflorar una nova generació de polítics en els qual la seva prioritat sigui la nació Catalana.

Per cert tampoc necessitem reis imposats per dictadures passades, ni res de tot això volem una nació Nova amb idees noves, i amb un trencament total amb el passat.