dijous, 26 de febrer del 2009

Alp, ha donat suport a la concentració pel dret a decidir

Alp, és un poble un món, i darrerament amb sorpreses, avui 26/02/2009 he assistit al ple Municipal on s'ha debatut una proposta d'Erc per donar suport a la Plataforma al Dret a Decidir i per conseqüència a la seva concentració del dia 7 de març del 2009.
Dons bé la meva sorpresa ha estat que en el moment de la votació aquesta proposta s'ha aprovat per majoria absoluta, tant l'equip de govern com l'oposició s'han posat d'acord, i posar-se d'acord amb una cosa com aquesta es per treure's el barret si senyor.
Per primer cop aquesta legislatura em sento orgullós dels polítics que representen el meu poble, perquè per un cop i que segueixi han deixat a part els partidismes per votar tots per la meva nació. Moltes gràcies Polítics d'Alp a veure si altres pobles prenen exemple de la vostre actuació i fan lo mateix.
Tant mateix algun representant del govern del meu poble assistirà a la concentració a veure si envers de deu mil catalans en lluita per l'autodeterminació apugen els participants en forma exponencial.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

a veure Pere i tu no crues que l'actuació al Ple Municipal del nostre Municipi no serà com l'actuació de l'estelada, molt votar que es faci i es va treure cinc segons per la foto i d'amagades, perquè aquest equip de govern mediocre no arriba a més i tot son aparentar i poc actuar.

ALP2500 ha dit...

Bé Jaume , jo desitjo de tot cor que sigui una cosa seria, tens tota la raó que el tema de l'estelada va ser una mica patétic, perquè les coses s'han de fer quan de veritat les sens no pas de cara a la galeria perquè llavors faràs com l'onze de setembre, faràs el ridícul. Aquest es el problema de anar a pescar una truita i trobar-te una balena i no saber que fer amb ella.