dimarts, 10 de febrer del 2009

Els Retards de Renfe, pecata minuta davant tots els demés


Bé els dies del calendari van passant i aquí a la meva Nació tot continua igual, el Finançament la anem retardant ara fins el març i ja em passat un altre any, això es el joc de la pastanaga i el conill, la vas mostrant però que mai es pugui agafar.
El tribunal Constitucional també ha de dir la seva sobre el nostre Estatut, però lo mes segur que encara no ha trobat unes tisores prou grans per retallar lo que voldrà retallar.
I jo em pregunto a qui em de donar les gràcies de tot Plegat. jo diria que als següents personatges:

1.-El Trist-partit, un govern tele-dirigit des de Madrid només serveix per despistar i anar agafadet de les faldilles de Pinotxo Zapatero.
2.-Els Convenients i desunits que amb al senyor Mas al front i amb les seves ganes de sortir a la foto va córrer a signar un estatut a la baixa, que encara rebaixaran mes a la capital del Regne de Felip V
3.-Els Esquerdats que amb totes les seves trifulques, jocs bruts, col·locació de familiars, creació de llocs per els amics, han estat massa ocupats per perdre un segon per el seu país. Això desprès es paga. Això de aparentar i no actuar comporta aquesta situació
4.-Els de sense Inciativa i per posar-los verds, que amb tant de vermouth a la costa, i tantes cagades que estem per demanar que ens facin un Sauracat per la defensa de les actuacions d'aquest personatge.
5.-El poble Català, per tirar tant del seny i no haver parat els peus a tots aquests xuporters de governants, que ells si que s'han apujat el seu. I que Tot son paraules i els fets es perden amb el fum. Potser es l'hora de deixar el seny català i tirar de rauxa, i ara que ens han prohibit el foc, potser es hora de fer una crema popular.