dimecres, 18 de març del 2009

I jo em demano, on són ara aquells defensors del bilinguisme, o només fan com els cargols que treuen la banya quan plou

On són ara, que passa amb aquesta gent, que no són d'aquest món o son com els fantasmes que apareixen quan es fa foscor, i actuen de nocturnitat.
En casos com aquests, es quan es veu si un partit es democràtic o només fa servir la democràcia per els seus interessos. [noticia].
Però clar ésser discriminat per parlar la teva llengua en un curs subvencionat per la pròpia generalitat ratlla la provocació.
Si aquesta situació hagués estat amb la llengua dels descendents del Ciscu, segur que ja hauríem hagut de suportar la premsa mediàtica, amb tots els corbs aquells en busca de carnassa però si es a la inversa silenci total, això es la llibertat d'expressió i la objectivitat de la premsa aquesta .
I jo em pregunto on son ara els Ciutadans aquells , o això no es el seu problema, els només buscant excuses per impulsar el seu idioma, aquell idioma que durant 40 anys hem hagut de suportar per imposició i aquests impresentables volen que tot continuï igual.
Per tant jo em pregunto a casa meva aviat no em podré expressar ni amb la meva llengua hauré de demanar permís per poder utilitzar la meva llengua.
De pas voldria fer un petit incís amb el viatges del Carod amb terres Equatorianes per dir-li que potser envers de invertir calers en defensar les llengües minotàries de sud-america hauria de defensar la seva, perquè veiem com va tot aquesta te data de caducitat i aquesta esta aprop. I perdre la nostre llengua es perdre una part de la nostra història i perdre una part de nosaltres mateixos.