diumenge, 31 de maig del 2009

l'aplec de la xicoia, ha estat un somni

que Meranges tornava a realitzar l'aplec de la xicoia, era una noticia esperada, a mi que m'encanta que la comarca on m'ha tocat viure faci coses, i mes d'aquest tipus m'omplia molt que un poble con Meranges situat a mes de 1500 metres realitzara un aplec de la xicoia era reconfortant.
I més desprès de uns anys que no es feia, resulta que l'alcalde va dir que aquest any hi tornarien i ha passat el mes de maig i no s'ha realitzat, sap greu que no es faci, però en sap mes que gràcies a que el batlle va dir que es faria a Meranges no s'ha fet enlloc més i havia dos pobles que tenien ganes de realitzar aquesta tasca.
Ja sabem que els alcalde com tots son egocentristes i no els hi agrada que les coses les diguin els demés i si no son idees seves no son bones, aquí sempre s'ha portat aquella màxima que lo que diu l'alcalde va a missa i tot el que li porti la contraria es un enemic, la veritat que prefereixo ésser enemic d'aquests personatges que no riure totes les gracietes.
I el que més mal em fot de tot plegat es que aquesta iniciativa de l'aplec de la Xicoia hi havia un veí del meu poble, que per desgràcia ara ja no hi podrà assistir mai més però que amb el seu impetu va impulsar activitats com aquestes, i ja es veu que sempre pot més l'ego de personatges així que no pas les iniciatives de personatges com l'Eudald,
I per acabar jo només puc dir que aquest any no ha pogut ésser per moltes raons, però que el proper any si que es farà l'aplec de la Xicoia, i com que es veu que no es pot fer a Meranges, ja li buscarem una ubicació, no se si sera millor o pitjor però com a mínim no possaran pedres a les rodes.