dilluns, 8 de juny del 2009

Qui ha guanyat les eleccions?

Avui dilluns desprès de la ressaca de les eleccions jo m'he aixecat amb un dubte no tinc clar qui ha guanyat les eleccions, bé la veritat es que si que hi ha hagut un guanyador, un guanyador que escara que era l'esperat no dona massa peu a l'optimisme, ha estat l'abstenció que amb un 63 % de no participació ha arrasat a les eleccions europees.
Desprès d'aquest guanyador per golejada tot el resta es paper mullat, a la nostra nació els integrants de la filial de la matriu pinotxera d'en Zapatero ha estat la llista més votada, en segon lloc ha estat els Convenients i tercers els nacionalistes espanyols, fins aquí tot normalet, baixen esquerdats i sense iniciativa i gran trompada per els ciutadans i els Upd han arribat als 15.000 vots un fracàs a Catalunya, però al regne dels hereus de Felip V han aconseguit un escó.

però clar que el panorama ara te moltes interpretacions masses, jo estic content a la fi hi ha mes de dos representants catalans i nacionalistes a Bruseles (Tremosa i Junqueres) com a mínim aquests haurien de defendre la nostra nació després hi trobem al romeva candidat dels sense iniciativa i per posar-los veds que ha salvat el seu escó, aquest no sabria si classficiar-lo com a nacionalista però anant a una llista la qual esta governada per els senyors dels vermuths , els hi passa com als esquerdats que aquesta paraula els hi va massa gran.
Fins i tot el partit antitaurí ha passat per davant als senyors de Ciudadanos, osti tu ells que tant han fet per la seva patria i així s'han vist pagats, les monedes de judes diria jo.