dijous, 9 de juliol del 2009

Arenys de Munt , un poble que envejo

Envejo el poble de Arenys de Munt, i els envejo fins i tot perquè estant en el punt de mira de els feixistes de la Falange de les Jons , `[noticia].
Perquè a mi també m'agradaria que aquests hereus de franquisme vinguessin al meu poble a proclamar les seves idees caduques, això voldria dir que els militants de la Casa Gran del meu Municipi han autoritzat un referendem a favor de l'autodeterminació.
Dons això es el que ha fet el poble de Arenys de Munt, mira tu, així de fàcil, ja tinc clar que no tindrà cap valor la decisió que surti però m'agradarà veure el resultat, com m'agradaria veure el resultat del meu municipi, encara que aquí hauríem de diferenciar si el vot el fem a ma aixecada o amb parereta, perquè així quedaria tothom retratat.