dissabte, 15 d’agost del 2009

Reagrupament segueix el seu camí, la pregunta és, i després de la independència que farem?

Ahir divendres 14 d'agost vaig assistir a la presentació d'en Joan Carretero a Puigcerdà, aquest cop anava acompanyat de l'Economista Emili Valero, sempre es un plaer escoltar un doctorar en economia, però ja se sap que els economistes son uns mags dels números i et faran veure la llum que ells volen.
Que l'estat veí ens veu com una colònia no en tenim cap dubte, però el meu gran dilema es que passara el dia desprès de la independència, que tot continuí igual es ciència ficció, coneixent als veïns aquests no pararan de fer-nos boicots i de putejar-nos de qualsevol manera, de on traurem les matèries primes que necessitem, qui ens proporcionarà els servies que necessitem, potser si que la independència està a prop però a quin preu,
El mes segur es que la economia catalana tingui un daltabaix i que aquest substrat sigui gros, el problema es saber en quina mesura, potser haurem de retrocedir vint anys però paga la pena si al final això ens porta a la llibertat.
I jo tinc un altre dubte els polítics que vindran desprès seran com els d'ara, perquè si es així , que voleu que us digui mes val boig conegut que savi per conèixer.
En quan a Rearupament Independentista, avui ha arrasat a Puigcerdà han estat capaços de obtenir un aforament superior a 400 persones això es una gran victòria, i veure la gent com cantava els segadors al final es per posar-te la pell de gallina, però això serà com sempre una pel·lícula de ciència ficció que desitjo no acabi amb un Triller de terror.

2 comentaris:

Manel des de l'exili ha dit...

La economia catalana patirà una mica però menys que si seguim amb Espanya durant 20 anys més d'espoli fiscal!!

El sistema de pensions com va demostrar un estudi del CES (Elisenda Paluzie - degana de la facultat d'economia de l UB) no només esta garantit sinó que cobrarien més. Perquè els diners de les pensions es paga amb els impostos dels que ara penquem

La Unió Europea ens donaria crèdits inicialment o subvencions si tinguéssim problemes, igual que han fet durant molts anys a Espanya, Portugal i Grècia. I ara estan fent als nous països de l'Est com Eslovènia, Lituània, Estònia,Txèquia, Eslovàquia, Hongria...etc

Els que passarien malament seria Espanya, però nosaltres potser com a molt un any o dos, aniríem una mica de bòlid, però les perspectives serien molt bones que al cap de 10 anys podríem arribar a ser com a mínim com Bèlgica o Dinamarca. Al cap de 20 o 30 anys si ho fem bé, podem arribar a ser com Holanda o Suïssa.

NO pateixis, que la independencia econòmicament serà molt bona per nosaltres

ALP2500 ha dit...

Manel, jo no pateixo fins i tot retornar 2o anys enrera paga la pena si aconsegueixes trencar les cadenes, a mi el que em fot que aquestes coses no es diguin, que es vengui que tot seran flors i violes, no patirem, però val la pena aquest patiment ? jo el tinc clar, per a mi quan abans millor.
El que passa es que fent el mateix que fant els demès es dir mitges veritat i això es el que em fot mal, jo tinc clar que davant les opcions que hi ha en aquest moment reagrupament amb els ulls tancats, però que la cosa no serà fàcil també s'ha de dir.