divendres, 16 d’octubre del 2009

Els codis de conducta, el fum per distreure el personal

Els famosos codis de conducta , es el fum per distreure la gent, quan ho tenim tot emmerdat, quan no hi ha cap sortida sempre podem tirar per aquesta sortida, que farem unes regles perquè a patir d'ara ho farem tot immaculat.

Ara els senyors del pp despres del Cas Gurtel, ara volen vendre la moto que faran un codi de comportament i com actuar davant aquesta situació. Però clar les hemeroteques a vegades son traïdores i posen als personatges en el seu lloc , ara resulta que des de 1993 els senyors de la dreta ja disposen d'aquest codi, per el que els hi ha servit, això es una plasmació de que tot plegat es una presa de pel. [noticia]

Mentre a Catalunya ara tenim la lluita sociata-convenient per a veure quin es mes corrupte dels dos, la veritat es que semblen germans. I enlloc de mirar com sortir de la crisi, com millorar la nostra nació, no millor tirar fems als veïns, bruts uns i bruts els altres, i tota catalunya emmerdada per la merda d'aquests personatges.

Bé com sempre tot continua igual un altre dia de la marmota, només hi ha una noticia que em toca la moral es la renuncia de la nebreda al seu escó i que deixi la política, com a minim amb aquesta megapubilla del parlament teníem marro i la veritat que la trobaré a faltar.[noticia]

La veritat que la senyora Nebreda m'encanta perquè diu les coses com les creus encara que vagin contra el seu partit, i això li ha provocat molts mals de cap, potser es millor per ella que deixi la politica, però clar que marxi la Montse i es quedi el Montilla, que voleu que us digui. això es com deixar un bon pastís per un tros de pa.


3 comentaris:

Amelia ha dit...

Et llegeixo, com sempre, però ara no comento perquè tinc el cervell en off.
"Megapubilla" té gràcia, jaja...

Una abraçada.

ALP2500 ha dit...

Hola Sinforosa, la veritat que em visites ho tinc clar, cada cop que veig la visita de la compañla Uni2 de leganés , aquesta ests tú, i això m'alegra el dia.

Amelia ha dit...

Si, aquesta sóc jo: Uni2 de Leganés e INEM-Madrid, des de el curro.
I també m'alegra el dia llegir-te, montanyés, :-))