divendres, 30 d’octubre del 2009

No tots som iguals davant la Justícia, els catalans ens han de tractar com a gossos.

Que Jutge Garzon tracti malament a uns presumptes corruptes catalans es normals, formem part de unes de les seves fòbies, però clar jo em pensava que davant de la justícia tots som iguals i ara veig que no, als violadors, als assassins quan van a judici se els hi tapa el cap mentre que als presumptes estafadors aquests a cara descoberta i emmanillats.
Jo entén que si son culpables que se'ls castigui i a partir d'aquí que entre amb la manilles posaves a la presó, però això quan estiguin condemnats no pas quan aquesta titella de jutge li agradi.[noticia].
Mireu al Garzón tot el coneix, es un nacionaliste espanyol que va aspirar a president de la seva nació i es va quedar en jutge, està obsessionat amb la nació Catalana durant les Olimpíades va torturar independentistes catalans, i desprès es va reconèixer a Estrasburg.

Jo en aquest moment no puc assegurar que Macià Alavedra és culpable, d'alguna irregularitat, però jo em demano si calia tot aquesta comèdia abans de demostrar que sigui culpable, Fins i tot el senyor Millet ha acceptat ser culpable i ningú l'ha emmanillat.