dissabte, 14 de novembre del 2009

15 de Novembre


Avui volia aprofitar aquest petit blog per felicitar a una ex-amiga, la veritat que va ser com una bufada de vent nou a la meva monòtona vida però com tot te un començament i un fi i aquest va arribar, Només vull aprofitar això per Felicitat a la Paqui, moltes felicitats per el teu trenta-set aniversari .





Aniversari ( Joan Isaac)

Ets un oasi en el desert
d'on ve l'oratge en que t'escric.
Ets una sínia de colors
on gira i gira el meu desig.
Ets art i part de mi...

Ets el meu temps que va passant
qui dóna ritme al meu respir.
En el meu dubte ets la llum,
combat dolcíssim al meu llit.
Deu anys i sembla ahir..

Si ha fet calor, m'he capbussat
en una platja dels teus ulls.
I si fa fred, trobo recer
a la vall dolça que duu just
al centre del teu pit.

Que els déus ens deixin veure'ns envellir.

2 comentaris:

Amelia ha dit...

Segurament ets molt bona persona. Jo no tracto tan bé als meus ex, :-)

ALP2500 ha dit...

res sinforosa de bona persona ni en pintura però com diuen per les teves terres "lo cortes no quita lo valiente", però la veritat es que soc rencorós de nassos. jajajaja