diumenge, 1 de novembre del 2009

Excursió d'avui, Covil- pic de la coma Ermada Costa Pubilla- roc del llamp





la veritat que l'excursió no es d'alçada, el pic mes alt es el de Costa Pubilla 2053 metres de vegetació i tot enfilat amb tanques perquè el bestiar no canvi de vall, per fer aquesta petita excursió de quatre horetes, he anat fins a Campelles i des d'aquí fins el Refugi del Pla dels prats, des d'aquí el primer cim a fer es el de Costa Pubilla, entre mig del bosc amb caçadors de bolets en un primer moment i caçadors del porc senglar mes endavant es tota la fauna que he vist, al arribar al coll de Coma Ermada ha arribat la tranquilitat i aquesta m'ha acompanyat fins el cim de Costa Pubilla, allí m'he trobat a uns integrants de un grup excursionista que estaven posant una placa, i entre cop de paleta i paleta amb el cim anaven degollant als companys del club excursionista el cert es que han fet una bona carnisseria d'aquesta gent. Desprès de deixar als senyors amb les seves critiques he anat cap al pic del Roc dels Llamps 2049 metres, als meus peus podia veure tota la vall fosca del ripollés amb planoles com a centre mediatic.
Des d'aqui he passat al puig de la Coma Ermada,1996 metres de no res i als meus peus podia veure gombren al fons i montgrony sota meu. la veritat que aquella part del bergueda-ripolles es magnific aquesta época perquè les tonalitats de marrons donen una imatge de postal.
d'aquí només quedava fer el pic de covil 2001 metres d'alçada i fet aquest cim mitja volta i cap el cotxe, ha estat un dia preciós, maco de veritat, feia fins i tot calor i això que avui era 1 de novembre.