dissabte, 26 de desembre del 2009

desitjos per el 2.010

La veritat es que fa molt de temps que tinc els mateixos desitjos, però ara veig que estic mes aprop de la frontera i que aquest son realitzables, que deixaran d'ésser una utopia per acabar sent una realitat.
1.-Desitjo la llibertat del meu poble, que sigui ell el que decideixi el seu futur, que pugui opinar sobre quina ha de ser la seva funció i que decideixi ell el seu futur , prou de imposicions i de provocacions que cada poble pugui triar el que vol ésser.

2.-Desitjo una neteja política, s'ha de sanejar tota aquella panda de xucladors i sangoneres que amb les paraules i molta cara han anat xuclant i visquen a costa del poble, s'ha de dir prou de aquesta enfermetat i començar de zero, menys polítics i mes fills del poble.

3.-Desitjo que una vegada mes el tribunal anticonstitucionals dels hereus de Felip V , ens volen imposar les seves lleis i ens diguin que no son ni una nació de preàmbul, perquè així el poble podrà veure quin son els nostres companys imposats de camí.

4.- Desitjo que tot els hereus Franquismes del país veí continuïn amb els seus atacs, perquè cada cop que Jimenez Losantos, Cesar Vidal i quadrilles que obren la boca neix un nacionalista català més. Aquesta púrria sinó existeixin els hauríem de inventar.

5.- També he de felicitar a tots els meus lectors quatre gats amb molta moral i que tant he castigat amb la meves faltes ortogràfiques i l'estructura dels meus escrits, que siguin més crítics amb mi, així m'obliguen a rectificar i a millorar .

6.-I per acabar a tota la gent que em llegeix molt bones festes, millor 2010 i si es possible als lectors de sota l'Ebre l'any que ve serem veïns, però no per això serem diferents.