dimecres, 6 de gener del 2010

Salvador Trias Pedrosa, la perdua de una gran persona i un neòfit jugador de Botifarra


Com sempre les noticies m'arriven tard i malament, aquest cop ha estat per entrar al xat de butinet i ostres m'he quedat glaçat, si que tots tenim un naixament i tindrem una mort però hi ha persones que haurien de viure eternament per la seva gran humanitat , son gent especial i aquest es el cas.
La veritat que fa dies que ens va deixar. Per a mes senyes, va ésser el dia 15 de desembre del 2009, només tenia 66 anys i moltes ganes de viure. En salvador, (salvat, Salpa) era l'optimisme en persona, la veritat que la seva desaparició es un cop, molt dur per la seva família i un cop per les seves amistats, jo que només el coneixia de jugar a la botifarra, i de les baralles que teniem al xat del Butinet em queia de nassos. la veritat es que era una persona amigable i que mai s'enfadava per res, i mireu que son pensat a vegades però ell amb la seva ironia sempre em tornava la pilota. M'encantava la seva manera d'agafar-se la vida ,per a mi era una persona a admirar.


És d'aquelles jugadors de botifarra d'abans que sempre tenen alguna cosa per a dir i mai s'enfadaven per si perdia o guanyava perquè tenia molt clar que aquest joc com la vida la sort també es molt important. La veritat que el seu tarannà el feien especial. una persona diferent.



Bé Salvador vagis on vagis segur que portaran el teu somriure amb tu, i que faràs feliç als que trobis per el camí, i recorda que mentre la gent i sobre tot la familia et recordi i estiguis en el seus pensament tu continuaràs viu , Dons Be Senyor aprenent mestre galleter jo només dir te que sempre et portaré en els meus records.





Pere Secases i Casadesus
Alp

2 comentaris:

Cristina Trias ha dit...

Pere, ho acabo de veure, no sé què dir. Jo sí que he anat tard.

Només dir-te que sempre serà on es mereix al cor i pensament de tota la seva familia i de qui el coneixia.

He plorat.

Gràcies

Cristina Trias
orgullosa filla d'aquest Sr.

ALP2500 ha dit...

Cristina, princesa només recorda que el neòfit (de la botifarra) d'en Salvador sempre serà viu mentre estigui en el record de la gent que us el estimaveu.

una abraçada

Peseca