dimarts, 2 de febrer del 2010

Els Fets i no les paraules donaran la talla d'un Politic,


Desprès de l'espantada del senyor Carretero amb una dimissió encoberta que buscava la dimissió de la gent que no opina com ell, desprès de tot plegat i quan ha aconseguit que els seus afiliats li donin la raó i provocar la dimissió dels dissidents, desprès de tot plegat ha tornat com un messies.
Però la veritat es que el partit ha quedat malmès, aquesta casa es una ruïna.[noticia]

En el fons tot plegat ha estat una lluita de poder, per poder anar al capdavant de una llista, i aquests son els personatges que diuen defendre la teva nació. Bé dons jo ja tinc clar a qui no votaré , jo em moc per motius idealistes i no pas personalistes i tot plegat aquest partit no deixa de ser un partit d'amiguisme i de conformisme, i que el messies te el dret a opinar i a dir la seva quan t'han venut durant molts de mítings que ells tenen molt en compte les bases.

El que mes emprenya de tot plegat que dels fets a les paraules hi ha massa distància, que tot plegat son paraules molt maques però sense fonament. En Carretero amb aquest fet ha quedat ben retratat a malbaratat una fama de politic honest per deixar veure entre les cortines de fum que no deixa de ser com els demés, un ansiós de poder.

Amb aquesta obre de teatre que ha protagonitzat aquest de setmana, amb una falsa dimissió per provocar el linxament mediatic de la gent que no opina com ell, ha deixat veure de qui parlem un aprenent de dictador. Molta regeneració politica de boqueta i a l'hora de la veritat només volia col·locar els seus amiguets aquest no es el politic que jo vull que capitalitzi la independència de la meva nació. Això de canviar a un afamat de poder per un altre no es la solució



6 comentaris:

Amelia ha dit...

Algunes vegades em posaria en peus i t'aplaudiria.
Sense que serveixi de precedent, eh?, que sóc espanyola.
;-))

ALP2500 ha dit...

a veure sinforosa si la questió es que et convida a coneixer la estaciò on treballo, tu tranquila que això esta fet, però no cal que em fotis la rosca, passerell.
jajajajjaja, moltes gràcies princesa

IRG ha dit...

ja veus, diferents noms pero els vicis de sempre. Aquest pas la regeneracio politica l'hauran de fer els nostres fills o nets,han sortit molts "renovadors" al llarg del temps, la renovació s'ha perdut pel camí, pero ells encara hi són.

ALP2500 ha dit...

Ja saps el mes greu de tot plegat Irg es que la gent que creu amb aquests ideals es la que surt perjudicada, perquè en el fons actuacions neofeixistes com aquestes es el que et fan plantejar si paga la pena creurà amb un ideals i si no deixa de ser tot un negoci que consisteix en enganyar al pròxim.Molt vendre fum per desprès treure la branca de dictador i trencar tot els ideals de molta gent que creien en aquesta idea política.
Jo estic content perquè per el menys la fot ha estat abans de les eleccions i veig amb quin voltor tracto, ara ja conec al llop que hi ha darrera encara que vagi amb la pell del xai mes mans

andreu ha dit...

Benvolgut Pere;
Jo, al revès que la Sinforosa no ho veig com tú.

Pel que jo se, 4 membres de la junta directiva, dels quals en coneixo a dos personalment i se que quie son uns patriotes catalans, però han confós la manera d'actuar a una agrupació com reagrupament com si fos un partit tradicional i han estat apartats precisament per intentar fer lo que tú denuncies al teu post. La maniobra de Carretero la trobo prou correcte, (sels ha menjat amb patates).

Per anar al devant d'una llista a Reagrupament no n'hi ha prou amb ser amic del jefe, t'han de votar els afiliats, la discusió era per la manera de com havia de ser aquesta votació, precisament per evitar lo que tú denuncies.

És massa fácil el teu raonament, però com creus que es confeccionen les llistes als partits tradicionals?

Reagrupament és un exemple de regenarció política i pel que pots veure no es una tasca gens senzilla. Tot i així cladrà esperar a veure com acava tot plegat i "plorar" si Reagrupament acava convertint-se amb un partit més tal com els coneixem ara.

Suposo que el teu acarnissament amb Carretero deu ser per que no et cau bé, tú el deus coneixer prou, va ser alcalde de Puigcerdà i aixó et queda prou a prop.

Tinguis molta salut.

ALP2500 ha dit...

Si Andreu no el conec personalment, però si que conec les seves actuacions, totes des de la prepotència,com el dia que va maltractar a la gent que criticava i mira si puc opinar que vaig assistir a tres dels seus mitings tots iguals, tots venen fum , tots amb la regeneració politica al capdavant i envers de dialogar el que ha buscar es l'enfrontament, ell savia abans de començar que aquesta lluita l'ha guanyaria sinó no haguès fet cap moviment, això es la meva queixa que aquesta partida de poquer es jugava amb les cartes marcades i mira si ho tinc clar que si els la independència l'hagués de guanyar a Cerdanya ho tindria molt negre .