dimarts, 9 de febrer del 2010

Quina Catalunya desitjo per el futur

La veritat que cada cop ho tinc mes clar. Jo vull una Catalunya Lliure, democràtica, amb llibertat per poder dir el que vulguis dintre de una coherència.
I el que no desitjo de cap manera es canviar una colònia com la que tenim ara per una dictadura camuflada de democràcia i independentisme.
Ja ho diu la dita aquella que val mes boig conegut que savi per conèixer, i si hem de canviar alguna cosa de la nostra nació es per anar endavant, això de canviar uns cromos per uns altres amb les mateixes mancanes o altres pitjor no gràcies, això no va amb la meva manera de pensar.
Jo desitjo que el poble català tingui la seva oportunitat de decidir, de poder dir si vol continuar com ara o vol ésser una nació lliure, però clar una nació lliure però a l'hora democràtica no vull pas una altre dictadura com la del Ciscu, no m'agrada que em diguin quina ha de ser la meva manera de pensar, vull tenir el gust de cagar-la per a mi mateix.
I de moment vist el que estic veient no hi ha cap partit, i repeteixo cap partit que em dongui les minimes garanties de llibertat i democràcia i sobre tot de independència, tot plegat tot son molt bones paraules però quan arribem als fets es quan la foto els situa en el seu lloc mes adequat.
Gent històrica que va lluitar per la llibertat de la nostra nació, gent que tenia uns ideals politics tant alts que això d'ara sembla ciència ficció amb el passat, dons si aquesta gent aixequès el cap es moriria de l'impacte, perquè en aquest moment ara tot plegat només son paraules i lluiments de cara a la galeria. aparentar abans de ser , aquest es el eslogan de totes les campanyes politiques de la nostra nació.
I mentre els veíns, els nacionalistes de la corona dels hereus de Felip V, aquest van tots a una aquí això es una olla de grills, tots cridant i arreplagant quatre volts del veí, i tirant pedres i merda als veïns.perquè tacant als demés podrem arreplegar quatre vots.