diumenge, 7 de març del 2010

i de l'Estatut que?

Ja ha passat un altre any, tots els politics estant treien la seves banderes catalanistes que ara tenim a tocar les eleccions al Parlament de Catalunya i hem de vendre nacionalisme Català, per tant el nostre tema cabdal el deixem a part i ja parlarem de l'Estatut l'any que ve.
Bé dons jo no estic d'acord amb tot plegat, jo desitjo que el Tribunal Anticonstitucional aquest hereu de Franquisme on els seus integrants entren a dit i amb pactes entre partits polítics diguin la seva. Jo desitjo que diguin si es Constitucional o no (això si segons ells que en tenen poc de Constitucional) per poder dir la meva desprès, la meva i es clar la del poble català.
Primer va ésser el desembre, desprès el febrer, ara porten el silenci com a bandera i no diuen ni piu, i jo estic esperant a veure qui serà el llest que dirà que el poble català no es mereix aquest estatut descafeïnat i mal negociat, que s'ha aprovat còpies burdes per tot la pell de brau i aquí com son antitaurins no es mereix disposar d'aquest mal negociat estatut.