divendres, 14 de maig del 2010

Montserrat l'Unionista


Avui he tingut la sort de poder anar a la conferència de la Senyora Montserrat Nebrera, aquesta anava sobre la Independència si es a l'alça o a la baixa.

La veritat que una persona por estar d'acord o en contra de la Montserrat, però una cosa si que es veritat te don de gent, es una persona que transmet seguretat i diu les coses com les pensa, sentir-la parlar de regeneració política ,federalisme i independencia paga la pena, però clar jo tinc els meus dubtes, regeneració política em sona a senyor Carretero els dos van sortir per la porta del darrera i ara demanen regeneració. Federalisme m'ha sonat a postulacions Maragallanes però bé sinó aconseguim la independència pot ésser una solució. I per fi Independencia però no independencia política sinó ha parlat de una independència social , individual.

També ha xarrat de solidaritat - caritat i sobre el finançament , clar que amb els grans politics com tenim a la nostra nació li han posat el pastís a la boca, Nacions com la nostra que despilfarren una milionada en tonteries no es un bon argument per defendre. la veritat que ara que estan a sis mesos de les eleccions s'estan gastant el que no tenen i mes aviat envers de gastant tindríem que dir malgastant pressupostos que hipotequen els propers inquilins de la Generalitat de Catalunya.

Tot plegat jo no estic d'acord amb la Montserrat però si us soc sincers la senyora te les coses molt clares. Fins i tot ha estat respectuosa amb les persones que no opinen com ella, i aquest cop estava en terreny enemic.

2 comentaris:

avimon ha dit...

Les idees t'agraden,mes o menys hi estas d'acord.
Si no tens confiança amb les persones,no trovaras mai cap lider que el puguis votar, encare que les seves propostes siguin identiques a les teves.
Al final no creurem ni en la democrasia.

ALP2500 ha dit...

Tens Raó avimon, però si em dons a triar entre el ventall de posicions politiques que hi ha fins ara, encara seria capaç de votar-la a ella, mira en casa dels cecs el borni es el rei, i si el canvi que hem de fer es per anar pitjor millor quedar-nos com ara, per tant de moment encara que no vulgui trencar les cadenes que ens tenen lligats al colonitzador de la capital de regne dels hereus de Felip V , aquesta senyora m'ha encantat.