dimarts, 3 d’agost del 2010

Tancat per Vacances

Bé dijous marxo a roncesvalles aquest any toca fer el Camí de Sant Jaume, aques any toca conèixer una part de les terres dels hereus de Felip V juntament amb dos nacions que es troben en la mateixa situació que la nostra. Per Tant a tots els meus lectors els hi he de dir que ara podran descansar de les meves parides i tonteries però que per els seus malsons pensin que tornaré , desitjo que sigui amb molta mes força que la tinc ara però ho faré amb molta força.
D'entrada marxo sense passaport a veure si quan torni no puc passar la frontera perquè la meva nació s'ha independentitzat i no em deixen transpassar la frontera. Com sempre somniar es gratuit, i jo no pateixo de insomni.
Moltes gracies a tots per perdre el temps amb mi, un agraiment molt gros i fins l propera

Pere Secases i Casadesús.

3 comentaris:

Amelia ha dit...

Jo vaig passar ahir la frontera en sentit contrari i no m'han demant passaport de moment, sólamente euritos en el peatge de l'autopista, :-))
Que ho passis molt bé i contis coses a la volta, que jo també vull fer el Camí algun dia.

avimon ha dit...

Disfruta del passeig i quan els peus et comencin a fer malt, polvos de talc, o pensa amb els teus lectors i amics, i et distreuras, bona caminada.

jordi ha dit...

et trobarem a faltar aquests dies.