diumenge, 29 d’agost del 2010

Un Poble és el que el seus habitants són.

Dins La Carretera que uneix Ripoll amb Berga hi ha el poble de les Llosses,a l'entrada del terme municipal hi ha un escrit que diu que les Llosses és com els seus habitants volen que sigui. I clar aquesta dita filosòfica  m'ha fet pensar. si això es així ara entenc perquè en el meu poble tenim el que tenim i perquè en la nostra nació ens passa el que ens passa.
Vivim en una nació on tot es mou per enveges i per aparentar, tenim la cultura de la submissió ens agrada que ens maltractin, per així poder plorar desprès i amb quatre amoïnes ja ens tenen pagats.
Som com aquelles senyores maltractades que encara estimen al mal-tractador, així som nosaltres envers el regne dels hereus de Felip V , i ells ho saben per això cada cop ens maltracten mes i pitjor, perquè coneixen la nostre feblesa.
En quan a nivell municipal ara entenc perquè el meu poble es un guirigall, si aquest es com son els seus habitants anem arreglats. La gent de la comarca fa servir aquella dita que diu que ésser d'Alp ni trip ni trap, i si us soc sincers esta molt be encertada. 
I jo em demano tant a nivell municipal com a nivell Nacional fins quan, algun dia tindrem un defensor del nostre poble una persona que no posi els seus interessos particulars als nacionals, una persona que digui les coses per el seu nom i no faci servir eufemismes per emmascarar les veritats, mentre esperem aquest defensor nostres anirem matant mosques, la llastima es que les matem a canonades.