dilluns, 11 d’octubre del 2010

Diada de la Hispanitat,un dia trist


Aquest dia es el començament del genocidi dels precedents de Felip V, aquest dia es el primer de unes matances que amb la creu i el llibre feien a mansalva només per robar i saquejar a uns pobles que només tenien arcs per la seva defensa, mentre que aquests conqueridors portaven fusells i infermetats, massa per aquesta gent. 
Jo estic per celebrar quan cada poble d'Amèrica va trencar les cadenes que les mantenien lligats a la corona de Castella, aquest es el dia que jo vull celebrar, com voldré celebrar el dia que el meu poble faci el mateix i trenqui les cadenes que ens tenen mal lligats a la Corona dels Hereus de Felip V.
Jo estic amb els Esquerdats, el president de la Generalitat de Catalunya no se li ha perdut res a la Capital del Regne a Celebrar el 12 d'octubre, quan uns vaixells van sortir en busca de una via de comerç i van acabar amb el major genocidi de tota la història. La veritat que si el nostre President fos un patriota no aniria allí a remenar el cul, però clar al pertanya a un partit filial de la matriu es el mínim que ens podem esperar.