dimecres, 3 de novembre del 2010

votar amb el Curriculum Vitae

Sense títolLa veritat que la iniciativa es divertida, jo trobo que si no estàs d'acord amb tota aquesta banda de venedors de catifes i tens ganes de fer efectiu el teu dret a anar a les urnes ho pots fer votant amb el teu Curriculum vitae, si et trobes amb la meva situació aquest serà curt , molt curt però bé com a mínim puc posar estudis mínims i pagès de vocació. [noticia] .

 Aquesta iniciativa del facebook de moment disposa de una quarantena d'adherits ,però jo diria que tenen les coses molt clares com no els convenç cap opció política i com votar en blanc es voltar a la llista guanyadora, la millor solució vota amb el teu curriculum.
Diuen estar cansats d'aquests polítics que van proclamant a torn i a dret que ens representen i la veritat es que només representen les seves butxaques i la seva mamella de poder , parlant de que la gent esta sense feina, amb sous precaris i que necessiten un canvi, però un canvi radical no pas un canvi de gossos amb el mateix collar. I jo em demano i perquè no?.