dimarts, 14 de desembre del 2010

Seria En Ramon un bon alcalde d'Alp?

Desprès de la pèrdua d'en Salvador Rigola, Els Convenients del meu municipi s'han quedat (i aprofitant les paraules d'en Salvador) sense un pal de paller, i ara que s'acosten les eleccions Municipals,  jo ja tinc la proposta de qui ha de encapçalar la llista d'aquest partit.
La persona més preparada per el canvi, amb amplis coneixements de la comarca i la problemàtica de la mateixa, es el nen grau. 
Ara es el moment del canvi, ara es l'hora de dir prou a tant joc brut i soterrani i començar de zero, ja hem tocat fons i per tant mes avall es impossible que arribem per tant ara es el moment de regeneració política municipal i començar a buscar noves opcions les quals ens treguin els vicis adquirits darrerament.


No tinc clar si el Senyor Ramon te dintre de les seves prioritats aquesta opció, però com hi hagi una mica de escletxa és el moment d'aprofitar-la i buscar el millor per el nostre municipi. Ara es l'hora de canviar aquests vells dinosaures per gent nova i amb ganes de canvis. Jo si en Senyor Ramon es presenta ja tinc preparat el meu vot. Ara es qüestió de municipi saber que vol, continuar amb la mentida fins ara o canviar radicalment.
No puc assegurar que faci tot bé, però el que tinc clar que amb aquest canvi segur que el municipi surt guanyant i potser ja va sent hora que guanyi el municipi.

4 comentaris:

jordi ha dit...

Ho sento però aquesta vegada no hi estic d'acord. En Ramon es una d'aquelles persones no m'han entrat mai, no sabria dir perquè, però no m'entra. Li pots dir instint Cerdà o Ceretà.

ALP2500 ha dit...

Bé Jordi ja saps que les teves opinions sempre les he valorat molt, en aquest cas t'he de dir que he tingut la sort de compartit molts dies amb aquest personatge, i sota aquesta capa de persona freda i distant hi ha una persona molt inteligent i molt vàlida, però ja saps que el poder canvia a les persones i per tant no et puc assegurar que passarà si algun dia mana, però entre el que tenim ara i el que representa el canvi jo amb els ulls tapats.

jordi ha dit...

No qüestiono la seva intel·ligència i les seves capacitats amb això et dono tota la raó del mon, però es un no se que, que tinc dins meu. Ja m'entens.

ALP2500 ha dit...

Tens rao Jordi que es una persona esquiva i que per això dona aquesta sensació, ja saps que fins que no amb la vara del poder no saps si serà un bon o dolent alcalde, però veient totes les demés alternatives , jo ho tinc clar. Això ja saps que és com la dita aquella que en la pais dels cecs el borni es el rei.