dilluns, 4 d’abril del 2011

I per fi a Alp ha sortit el sol, Una Gran Jugada d'escacs.

A vegades un ha de veure les coses molt negres per trobar una petita llum a l'escletxa i agafar-se a ella amb les dents. Fins fa poc les votacions Municipals d'Alp tenien un clar Guanyador l'equip de Govern, sense menysprear a la gent que es presenta i trobant que es un gest de molta valentia no tenien res a fer contra la màquina del poder, però vet-aquí que cop i volta ha aparegut una llum que no s'esperaven i tota la màquina ha comença a trontollar. Han començat a aparèixer les cagarrines i tot plegat quan ja veien que ho tenien tot a la butxaca resulta que aquesta està foradada.
Jo pagès de la muntanya tenia molt clar que aquest cop no aniria ni a votar però mira tu que ara si crec que puc destinar uns segons de la meva vida per el canvi, perquè aquest con els convenients si que porten el canvi a les seva sang.
D'entrada el cap de llista dels Convergents per a mi amb tots els seus defectes es molt millor que l'equip de govern sencer, la veritat que jo aposto per el canvi, més igual qui vagi darrera només veient la presentació tinc molt clar qui mantindrà la paraula o qui et dirà una cosa i quan hagi parlat amb el que mana canviarà la decisió i no tindrà nassos de dir-t'ho.
El destí es molt curiós quan tot semblava que seria "mas de lo mismo" al meu municipi s'ha produït un tsunami, i aquest ha agafat a molta gent en fora de joc, ara només resta esperat que surtin les llistes però des de la meva muntanya només vull felicitar a en Ramon Moliner per la seva decisió.
i un cop analitzant tot plegat veig que en Isidre Ribera (ERC) serà un peça decisiva en tot plegat, curiosa situació aquesta sempre son els esquerdats els que tenen la darrera decisió, a veure aquest cop si l'encerten millor que el darrer.