dijous, 19 de maig del 2011

Disposats a demanar, a mi m'agradaria un Ciu Combatiu

Trobo unes eleccions descafeïnades, que els hi manca el marro de altres vegades, tot plegat sembla una col·lecció d'amics que van de feta , jo trobo a mancar les actuacions de polítics amb casta, amb aquella mala llet que feia que el poble parlés de politica tot el dia, en definitiva trobo a mancar al company Salvador.
Fins i tot trobo a mancar aquelles arrancades de cavall i parades de ruc, la veritat que discrepava molt amb la teva manera de pensar, però ara que ens has abandonat, jo anyoro aquella manera de ser, jo dec ésser de un altre món, per això soc una ovella negre expulsada del corral.
Però ostres com a mínim amb tú hi havia discrepàncies,diferentes manera de veure les coses. Més d'un els hi entrava cagarrines cada cop que obries la boca, i ara això no hi es. s'ha perdut aquella visió del municipi.

I tenies una qualitat molt important amb els politics, Paraula
, quan obries la boca el que surtia d'ella ho defensaves a mort, ara s'estila molt millor dir-te una cosa i fer totalment el contrari, questió de temps i de situacions no estic preparat per aquestes modernitats.
Bé a quatre dies de les eleccions tot està per decidir, ja veurem el que passa, però noi aquestes eleccions eren les teves, llàstima de tot plegat, i molta sort als Convenients.