diumenge, 1 de maig del 2011

Gràcies Senyor Alcalde, vostè m'ha demostrat que encara hi ha gent que té paraula

Avui us parlaré d'En Josep Pous i Rodríguez, alcalde de la Vila de LLivi de les darreres tres legislatures, la veritat que tot plegat fot gràcia perquè en el pepito vaig compartir classe des de primer de BUP fins a primer d'empresarials, per tant el conec una mica.
En pepito va dir que només es presentaria tres legislatures i així va ésser , a mi m'ha sobtat l'aprecii que te la gent envers la seva persona, aquest darrer cap de setmana vaig tenir el goig de participar en la organització del Campionat de Botifarra de llivia i allí vaig poder apreciar la conducta d'una alcalde diferent, persones que en cap moment et marquen diferencies envers de que ell es el que mana i els demés els seus súbdits, conductes que fan mes humanes les persones.
Entre moltes persones vaig escoltar una frase que em va marcar tot el dia, va ésser quan ell mig rient va deixar anar aquest màxima, el poble diu que soc un traïdor perquè els he abandonat, això em va calar fort, traïdor ell, si us plau una persona que ha dedicat 12 anys de la seva vida a treballar per el poble i de quina manera.
Llivia en les seves mans ha prosperant que aviat faria ombra a la gran capital de la comarca. Aquesta vila ha sabut invertit amb cara i ulls i ha tret el seus tret diferencials que sortissin per tot arreu, ni ha participat en obre faraòniques com un ascensor per pujar 50 metres, ni ha organitzat un campionat del mon de snow, en el qual la gent es pensa que son sinònims el aparentar i el organitzar, ni res de tot plegat. ens ha ensenyat que amb esforç i ganes pots aconseguir millorar el teu municipi, i de quina manera.
 Llivia ha ornat una rotonda de la seva antranda amb flors dibuixant la senyera, llivia ha organitzat i fet una zona d'esbarjo increible a tocar al riu Sant Guillem ha canviat la imatge de tot un poble, i aviat tornarà a obrir-se la antiga farmàcia, i es podrà visitar les runes del castell, la veritat que tot plegat m'he de treure el barret davant aquesta evolució, i he de dir que com a ceretà envejo aquest poble i de pas em sento orgullós de que com a mínim una part de la comarca hagi evolucionar d'aquesta manera. Llàstima que de moment abandoni la política perquè aquí disposem del proper president del Consell Comarcal i com diu la pelicula d'aquí fins l'eternitat,
Per Tant Pepito nen moltes gràcies, que el negoci que ara possarà en marxa de la cervesa ceretana li funcioni tant bé com el que li ha funcionar la gestió del seu municipi, si es així aquest cervesa trencarà motllos.
Després tenim aquell que parlant de Llívia, parla de la màfia lliviatana, i que això es un clan, dons bé jo prefereixo aquesta màfia i que el meu municipi estigui com aquest que no pas un poble "democràtic" i que tingui les comptes pitjors que rumasa, o que tingui tals edificis faraònics els quals en quatre dies no es podran mantenir, la veritat mal per mal millor disposar de un muncipi com Llivi .