diumenge, 24 de juliol del 2011

Avui Queralbs, Salt del Grill i Núria [segona part]

Ha arribat un moment que s'han  de tancar portes obertes, que s'han de acabar coses a mitges i jo la setmana passada volia anar a Núria per el camí que puja a Coma de Vaca i el mal temps em va batre en retirada, dons bé aquest cop ho he aconseguit. Es la segona porta oberta que tanco aquesta setmana i aquesta m'ha produït molt mes bon sabor de boca que no pas l'altre . El dia avui ha estat magnific a part de quatre núvols que em tapaven el cim de Torreneules (2711m. ) tot la resta ha esta un dia magnific. Bé en primer lloc he pujat per on vaig pujar la setmana passada la central de Daió (1200) cap el salt del grill d'aquí fins a trobar el cami que es devia del camí de coma de vaca i amunt i cop he arribat el cim m'he trobat amb el camí dels enginyers, camí que ve de Coma de Vaca , un cop he arribat al coll he vist el refugi de Nuria es a dir estava a deu minuts de Núria. He seguit el camí dels enginyers fins arribar a la muntanya de NÚRIA, he seguit el camí de les estacions, camí minat de records religiosos en creus i recordatoris de la mort del seu salvador. La veritat que com a obra arquitectònica es espectacular el que passa que si dediquessin un mínim dels calers que es dediquen a aquestes coses a salvar la gent del tercer mon segur que en quatre dies hauríem acabat amb la fam del mon.
He baixat fins el llac de Núria i he voltat el mateix un cop he arribat al camí que porta a Queralbs ha estat seguir la gent ,la veritat que el trajecte es ràpid, sobre tot de baixa a mig camí m'he deviat a la dreta per el roc del Dui així he pogut gaudir de les vistes que es tenen des d'allí , es veuen les muntanyes diferents, seguin el camí he arribat a Queralbs ara nomes em restaven deu minuts per tornar a Daió a recollir el cotxe i acabar l'excursió d'avui.
Avuí he acabat un excursió que vaig deixar a mitges, i aixó m'ha tret un pes del damunt, potser ja va sent hora de començar a tancar coses inacabades i així poder obrir altres portes , jo avui m´he retrobat amb mi mateix. 






4 comentaris:

Joana ha dit...

Quina enveja! Si al setembre sóc capaç anar a Núria pel camí de Fontalba, ja estaré contenta. De monet veig les excursions que feu la resta del món.

ALP2500 ha dit...

Perfecte Joana, ja saps que a voluntat de fer les coses es el primer pas per aconseguir-les, per tant trobo perfecte que comencin a marcar-te reptes de cara la tardor. Però només recorda que les presses no porten enlloc, i que hi ha mes dies que llangonisses.

Joana ha dit...

Doncs tinc molta pressa, que m'avorreixo molt, que 3 mesos, dels quals cinc setamanes enguixada, de baixa sense poder fer res és molt llarg.

ALP2500 ha dit...

i mes per primavera i estiu oi? es normal que es tinguin ganes però no fotis com jo que les presses desprès em va representar un mes més de repòs,apa dons ànims que ja s'acaba tot.