dilluns, 15 d’agost del 2011

Torrent de les Engràcies, Portella i Pic de la coma d'Or

Avui Santa Maria havia anar d'Excursió per algun lloc emblemàtic, i clar la Pica de la Coma d'Or es un lloc que sempre et treu de compromís, es un nus  de carenes hi ha un panorama del pantà de Lanós perfecte, i com no pots gaudir del Carlit, Pic de la Grava, Peric ect tots a tocar amb una bufada de vent.

Bé dons he agafat el cotxe direcció al coll de Pimorent, desprès he agafat el camí de la dreta que va cap el pàrquing de l'estanyol del torrent de les engràcies, he deixat a la dreta la captació d'aigües del mateix torrent i desprès he aparcat al pàrquing de l'estanyol.

He deixat el cotxe al torrent d'Engràcies i allí comença la pujada fins la Portella del mateix nom allí portava 3/4 hora de caminata, desprès baixadeta fins l'entany de la coma d'or i una altre vegada pujada fins arribar al Pic de la coma d'Or (2826 m. ) desprès per la carena i patint una miqueta he arribat a la Creu de fusta on marca l'altre cim (2825 m.) De baixa m'he arribat fins la font que hi ha a l'estanyol de la pica d'Or a buscar una miqueta d'aigua, la veritat que la tranquilitat i la pau existent allí posaven la pell de gallina, només hi havia una parella al final de l'estany prenent el sol, tot la resta era soledat. un cop he deixat això he tornat enrere fins la portella de la Coma d'Or i m'he arribat fins al cotxe, desprès de 3 hores i escaig ja n'hi havia prou de tot plegat i cap a Casa a dinar.