dimecres, 7 de setembre del 2011

Coses d'Alp, La roba bruta millor rentar-la a casa

Avui ha estat un dia intens , he viscut unes situacions curioses i com a mínim sempre has de treure alguna conclusió de tot plegat. A vegades les coses no son tant senzilles com semblen i a vegades la gent hauria de comptar fins a deu abans d'obrir la boca així moltes vegades no se es agafaria amb els pixats al ventre.
Donarem una targeta groga d'amonestació a la Casa Gran del Poble per la seva actuació envers el problema del mercat, i a conseqüència a  en Ramon que es  qui signa la carta que ha rebut el senyor d'embotits Planoles dient-li que no es ben rebut al mercat del municipi i que no es pot establir com a venedor en el mateix.
La veritat que jo no se si es ell el responsable de la tirada d'un ous a la furgoneta dels Embotits, però clar veient com actuen certes forces fosques del mercat, que allò sembla la màfia peruana, porten temps en amenaces i els hi sobra aquest competidor , la veritat que aquesta gent el que voldria es que hi hagués un paradeta de cada i així els benefici per els participants serien mes grossos, però jo em demano no es millor que hi hagi competència així el beneficiat es el client.
Per la mateixa regla de tres potser sobren les parades de fruita i embotit donat que en el poble tenim unes botigues que venen aquests productes i un mercat el dissabte els hi treu clientela.
També crec que el senyors de la Casa Gran haurien hagut de convocar una reunió amb la part afectada no només una part i que el que diguin aquests vagin a missa . Potser en Jordi Taboada te alguna cosa a dir de la situació, com a mínim li haurien hagut de donar el dret a poder opinar de tot plegat, sinó semblen els d'abans.
Segon Punt, la veritat que em fa gràcia la importància que es donen a es coses , aquest any el jovent d'Alp te ganes de gresca i vol penjar l'Estelada a Roca Castellana, la veritat que aquesta senyera durarà el que dura un caramel a les portes del col·legi tot just perquè les forces pretorianes del govern no els hi agrada aquest drap. La veritat que quan els altres penjaven la Bandera de la Corona d'Aragó jo no hi estava d'acord però com em quedava a casa no passava res, les Coses són com són però com a mínim si hi ha algú que te ganes de fer coses no cal anar pel darrera a trencar-les i arrancar-les com van fer fa dos anys. Es un honor per això que fiquin la meva presència pel mig , d'entrada perquè fa temps que vaig deixar de ser jove i de l'altre perquè no tinc cap mena de poder de convocatòria, per tant que m'adjudiquin aquesta situació que no podria fer ni em somnis en fa com a mínim gràcia.

Tercer Punt i aquest com a anècdota de una situació, es normal que amb el treball dels noms de les Cases Antigues la Cagui, moltes vegades segur, l'estem refent dia a dia, però clar quan algú em vulgui parlar estic obert a escoltar a tothom, però només li demano que em parli d'això si vol barrejar això amb la meva manera de pensar va equivocat, per això tenen sempre oberts els comentaris dels meus escrits i aquests no s'esborren si es un cas especial, però si es una cosa que va contra mi tranquil que restarà penjat tot el que calgui, només faltaria. També vull recordar a la persona que m'ha parat aquest matí dient-me que ella també escombrava per les festes, que per a mi això no un bon senyal de govern que hi ha persones que son escollides per a manar i altres cobren per treballar, i que cadascú ha de saber estar en el seu lloc.

Es a dir avui ha estat un dia intens, ja voldria que molts dies fossin com aquest