dilluns, 12 de setembre del 2011

El problema del Monolinguisme, traspassa fronteres

Aquí hi ha la demostració de que qualsevol fill de veí pot arribar molt lluny en els temes polítics, ara resulta que aquests impositors de llengües a les colònies, no poden sortir de Casa perquè només coneixen la seva llengua i aquesta no es universal, Es a dir molt vendre fum amb la llengua del Sirvent i ara resulta que els senyors Zapatero, Rajoy i companyia no poden anar en lloc sense traductor. 
I jo em demano que soc tant analfabet com ell (a part de parlar i escriure malament la llengua de la colònia) aquí podria haver arribat lluny, si aquests tios amb aquesta cultura general i de idiomes un ha arribat a President dels Hereus de la Corona de Felip V, i l'altre ho serà d'aquí quatre dies perquè jo no puc ser president total tenen la mateixa cultura que tinc jo, be potser em fa falta la segon part que es el repartiment de pernil per pujar càrrecs però aquí jo no jugo, per tant si dono la talla en la primera qualitat no es el mateix en la segona .[noticia]
Això es un gran triomf per la immersió lingüística dels Hereus de la Corona amb el seu Monolingüisme no poden sortir ni de Casa, be si poden anar a Veneçuela a vendre armes però poca cosa més, i aquests paios són capaços de criticar la immersió lingüística de la meva nació. anem arreglats amb tots plegats.
Siusplau que ara sortint els senyors de intereconomia a defendre la llengua pàtria, perquè clar que haguem de estudiar per la nit i a les fosques per no fer el ridícul te collons tot plegat . visca la meva terra lliure, lliure de polítics com aquests, lliure de polítics com els que ens governen aquí, lliure de xucladors de mamelles de poder, lliure de venedors de Catifes, Lliures de tota la casta política i un cop haguem aconseguit això només demano la independència econòmica, Es a dir si no ens podem xuclar no servim per res.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Aquestes 3 famílies que van presentar la denúncia són idiotes, més que res perque els han manipulat com han volgut. Els nens i joves catalans, no tenen un nivell més baix de coneixement del castellà que un nen de la comunidad de Madrid. Amb la de calés que s'han gastat tots plegats per que la gent sàpiga anglès i continuem com fa 30 anys. La cultura, malgrat sembli el contrari, no es mesura pels títols universitaris que es puguin tenir. Com més llengües coneguis, més lliure ets i més tolerant i coneixedor dels altres i per tant va en contra de tots els fonamentalismes que ens volen imposar.

ALP2500 ha dit...

Si Joana però jo estic amb aquell escrit que ens recorda que cent mil parlants de català no van aconseguir res a la zona de valència o cent mil manifestants tampoc amb el tema de la nostre televisió, i aquí promotors de la democràcia espanyola resulta que tres famílies han aconseguit fer trontollar la immersió lingüística, la veritat que som mes papistes que el papa, i ells que només tenen la democràcia en la seva boca i no en els actes sempre s'en surten amb la seva