dissabte, 29 d’octubre del 2011

El Telecirc o vendre's per quatre duros

avui parlarem del programa aquell presentant per un català anomenat la Noria del Telecirc i el nom està molt encertat aquest cop, dons bé aquest personatges aquesta nit entrevisten a la mare del Cuco, un des presuntes assassins  encobridors de la mort de Marta del Castillo, per aquesta entrevista la senyora aquesta cobrarà 10.000 euros. Jo només demano això es una presa de pel, tot val per l'audiència, o potser haurien de matar algun familiar dels directius del telecirc a veure si llavors també fan el mateix, te collons tot plegat. Visca la democràcia i la llibertat d'expressió. Potser si que haurem de treure un altre cop els tancs però per fe volar moltes indecències.

4 comentaris:

Joana ha dit...

Home, 10.000 euros tampoc són tanta pasta. Tot plegat, és patètic. Se de quin programa parles, no tinc ni la més remota idea de tot aquest embolic, ni de qui és aquesta tal Marta, ni el Cuco i molt menys la seva mare. Suposo que deu haver mooooooooolta gent que si que ho sap i està al tanto de tot plegat. Aquesta és la pena i més en aquestes en moments. saber que hi ha gent amb més misèries que un mateix

ALP2500 ha dit...

Si Joana però mal viure les misèries dels demés no arregla les teves, o així ho haurien de tenir clar.
Però clar quan juguem a la violació i la mort d'una persona i treguem a familiars de presumptes culpables dient el que tots sabem el que diran a més de cobrar per dir aquestes coses això a mí em sobrepassa. Jo inocent de mi em pensava que els medis de comunicació eren la imatge de la realitat, però collons ara veig que soc una mica ilús.
I segueixo opinan el mateix mentre parlem d'això la puta crisi ens està minvant els pocs estalvis que teniem.

Joana ha dit...

Si que res ilús. Abans deien que el futbol feia que la gent no pensés en altres coses importants, ara, fan programes d'aquests i tothom enganxat a la tele. Jo li vaig prohibir a la que cuida a la meva mare que posessin la tele al matí i molt menys aquestes cadenes i aquests programes que menyspreen la dignitat humana, abans el programa del Coral a TV3 i les sèries repetides deu mil vegades.

ALP2500 ha dit...

Ai Joana la Televisió, es mes perillosa que no pas la veïna del costat (i amb tots els respectes) hi ha gent que si ho diu la televisió es creu fil per randa tot el que escolta i així anem. Hem passat d'ésser uns ignorants culturals a ésser uns ignorants televisius, i si puc opinar prefereixo als primers als segons, com a mínim amb la meva ignorància estava content ara fins i tot m'he d'alegrar de les penes i les baralles de quatre actors medìocres que surten a veure qui la diu mes grossa.