dimarts, 5 de juny del 2012

l'amic Agustí es fa gran


Mireu entre les moltes coses que n'estic cofoll d'haver fet, una es haver format part de la Família del Butinet, i allí vaig conèixer grans persones, enormes diria jo, de tot arreu i de tot tipus. Dons bé una d'aquestes persones que vaig haver el gust de coneixer i compartir grans moments i de  les quals sempre jugava a la Butifarra i això que era del Tarragonés i juguen al revés era l'amic Agustí i avui , aquest senyor educat i amable, que li agradaven les senyoretes com aquí mes, avui aquest amic fa anys total només en fot 67. i vull aprofitar aquest blog per felicitar-lo, i donar-li les gracies per ser com es, ni millor ni pitjor només com ha estat així tota la vida .

dons bé aquest amic es d'aquelles persones que sempre el tenies allí quan el necesitaves i aixó es d'agrair, es d'agrair la seva amabilitat i la seva manera d'enfrontar els problemes, va ésser la primera persona que vaig voler trobar en la primera trobada del Butinet a Vilatorrada, i era per això per donarli les gracies per ser així.Han passat deu anys des de el primer dia que ens vàrem veure, i encara el recordo, aquest paio te un pacte amb el diable perquè no es fa gran va cumplint anys però la seva cara es igual, Moltes felicitats Agustí