diumenge, 23 de setembre del 2012

Porté-Estany de Passet-Estany de Fontviva- Pantà de Lanòs

Avui volia fer una petita excursioneta i anar fins l'estany de Fontviva i al final m'he tirat quatre hores i mitja caminant, però també he de dir que ha valgut la pena .
He deixat el cotxe a l'aparcament de l'estany de Passet, per arribar fins aquí s'ha sortir de puigcerda direcció Túnel de Pimorent i trencar abans d'arribar al túnel direcció porté un cop passat el pont abans del poble es trenca a la dreta travassem tot el poble fins arribar a una barrera on es traspassa i es segueix per aquell camí de muntanya fins arribar a l'aparcament, Tenim el llac de Passet als nostres peus, comencem a caminar seguint la carretera asfaltada fins arribar a una central elèctrica , a la dreta surt un camí que es divideix en dos un que va per la dreta i un que va per l'esquerra jo he agafat aquest per anar i he tornat per l'altre fa un circ , en mitja hora he arribar al llac de Fontviva només hi havia marmotes i un campistes amb les seves barraques , tot el demés era pau i tranquilitat.
Un cop he fet les fotos oportuna, he seguit el camí direcció Lanós fins trobar el trencall de dalt i he seguint pujant dues horetes fins arribar al pantà de Lanós la veritat que es magnific, paga la pena l'esforç d'arribar fins aquí.
De retornada he baixat per el camí que surt de la carretera del Coll de Pimorent fins trobar el trencall que em porta fins l'aparcament del llac de Passet, al final ha estat quatre hores i mitja d'excursió, jo que anava a fer una excursió de mati he arribat a casa a les tres de la tarda. Però com diu aquell això no es paga amb calers. si teniu oportunitat no us ho perdeu.

Anònim ha dit...

Pere, soc en David Serra, el de l´escola. No se com he anat a parar aqui. caram, no sabia que estiguesis tant actiu, molt be, fantastic. La lluita es multidireccional, per tant, hi ha feina per a tothtom; el que em descocerta, es que el blog s´anonomeni, "Alp2500".
De tots modos, felicitats per la iniciativa. Salut i força.

ALP2500 ha dit...

ep Hola David, en primer lloc moltes gràcies per perdre el temps en les meves bajanades, ja veus l'estiu hi ha moltes hores lliure i molt temps per poder dir el que vulguis, el tema d'Alp2500 res a veure amb masella i la Molina tot el contrari, aquí estem per poder dir el que pensem, una abraçada