diumenge, 28 d’octubre del 2012

serà Veritat??

Jo estic amb el president, però els seus companys de viatge a Itaca no son massa de fiar, per tant tinc el dubte si de veritat això es l'estelada o la Caixalada, el temps i una canya ens donarà i traurà raons, però en el moment clau de tot plegat no es pot treure el peu del gas.
Per un Catalunya Lliure de les cadenes dels hereus de la Corona de Felip V, lliure de tots el corruptes sangoneres tant del nostre país com de l'estranger, lliures de tot plegat, voteu amb cap. Jo encara no tinc clar el meu vot, però em sap greu senyor Mas però no el puc votar encara que siguil el únic vot per la nostra llibertat, no m'agraden les seves companyies.i per cert molts dels sangoners que ens xuclan la sang els te vostè a les seves llistes. mes de vint anys de viure a costa del peix al cove han tret moltes caretes. 

2 comentaris:

jordi ha dit...

A partir del 25 de novembre, CiU es juga el seu futur.
Ara no valdrà el si però no, el no però si, ara toca el si o si.
Del que facin amb la consulta depenen ells i nosaltres.
Jo hi confiaré 4 anys, si no tenim consulta i/o independència, moriran com a partit.

ALP2500 ha dit...

Si Jordi en Cyu es juga el seu futur i nosaltres la nostra esència i la nostra identitat, segons el que surti el dia 25 podem passar una autonomia més dels imperialistes aquests que això que el sol no s'amagava mai de la seva terra ja comença a ser una història massa vella.