dissabte, 13 d’octubre del 2012

Si Puc Triar, em quedo amb El No res

Desprès de la darrera amenaça del Marianico el Corto,Aquest cop ha tingut la gran idea de continuar amb les seves amenaces de pa sucat amb oli, ha tingut la barra de dir que apartar-se de la Constitució Espanyola (molt diferent de una constitució democràtica) i l'estatut d'Autonomia significa apartar-se de la prosperitat el benestar i l'ocupació. La veritat que m'he quedat bocabadat, no tinc clar si quan deia això es referia al poble Català o la resta de la península ibèrica, que deixa de tenir una mamella on xuclar. La veritat que el dia que conseguim trencar les cadenes que ens mantenen lligats aquestes sangoneres, els senyor de les Illes Balears, el País Valencià i la Capiital de Regne que comencin a tremular perquè les sangoneres han de xuclar d'algun lloc i si la mamella de Catalunya s'en va algú ha de mantenir aquestes grans vividors. Però això es el seu problema.
Desprès diu que fora d'Espanya i de Europa s'està enlloc i condemnats al no-res. Mireu que voleu que us digui jo casi prefereixo està en el no res, que em robin cada dia. i en quan Europa si son capaços de mantenir com a vicepresident al Vidal Quadres ja esta dient el que son uns altres venuts. Per tant fins i tot no tinc clar si ens interessa estat en el mercat comú amb aquesta gent.
Aquest govern neofeixista només vol una cosa, xais que no cridin , que no discuteixin , que assumeixin el que diu l'amo, i amb el poble Català (gracies a la seva actuació) han fet tard, el poble ha obert els ulls i te molt clar que ja està be això de cornut i pagar el beure. [noticia]