dilluns, 18 de febrer del 2013

Duran , President de la Generalitat?

Per sort somniar es gratuit i aquest no costa calers, però escoltar que aquest bottifler vulgui ser president de la Generalitat de Catalunya m'ha provocat una feridura . siusplau un cosa es somniar però això seria un malson. [mama por].

Bé en primer lloc l'hauria de votar el poble català, ell pot aspirar a ser president de la generalitat, però clar el poble voldrà un venut com aquest al cap de la nostra Generalitat. Bé també es cert que tot plegat vindra implicat si quan ell es vol presentar encara som colonia espanyola o ja em aconseguit la nostra llibertat, si es el primer cas, llavors tinc clar que tot es possible, si fos el segon seria una broma de molt mal gust.

per internet hi ha un llibre el quan diu molt d'aquest senyor, la veritat que vaig trobar l'enllaç en un escrit anònim del Nacio Digital, jo com no aquest aquest senyor que s'autoanomena cristià, de dretes espanyol i no se quantes coses mes no el conec no puc jutjar si tot el que diu el llibre es veritat o no , . [ Tots els homes de Duran]

Per cert si el Senyor Duran i LLeida te ganes de ser Ministre ara ha quedat vacant el Ministeri Papal i ell un senyor Cristià pot aspirar a aquest càrrec, com a mínim podra gaudir del ministeri que els colonitzadors no li han volgut donar mai encara que s'ha agenollat per aconseguir-lo