diumenge, 5 de maig del 2013

ja torno a ésser aquí

Desprès de cinc dies per Sierra Nevada, ja he tornat la veritat que m'ha anat molt bé desconectar una mica de tot , de pas he pogut gaudir de l'ambient de Granada i el tarannà d'aquella gent, que si no parles de política amb ells son prou agradables, De pas ens hem arribat fins a Frailes (jaen) a veure un familiars d'en Txemari, la veritat que la gent d'aquell poble ens va tractar de conya, veure un nen com Adrian de poc mes de vuit anys explicaré juntament amb el seu cosí Carlos tota l'historia del poble la veritat que es per treure`s el barret, mentre esperàvem
als seus pares aquests parell de nanos ens van dur per tot arreu , a tots els lloc emblemàtics del  municipi, jo només demano que els nens del meu poble puguin arribar a ser com aquesta gent, gent molt orgullosa del poble on viuen . 
Desprès del sopar oportú, per cert ens van portar de Tapes per Alcalà , jo això de les tapes de jaen em va portar per el camí de l'amargura, vàrem demanar la tapa estrella de la ciutat, i ens van portar una tapa que era com un tortell de grossa a repartir entre quatre, por ostres aquesta només era la primera la cosa va continuar a la tercera jo ja estava derrotat, no va per mi aquesta manera d'engrapar , això cada tapa acompanyada de la Cruzcampo de rigor. desprès de tot plegat  vàrem tornar a Granada on passaven les nits, aquests dies feien la festa de les Creus i parlaven del Pero i les Tijeras (cosa molt comuna en el poble també, buscar sempre el però de qualsevol cosa i fer utilitzar les estisores als demés, quan disposi de les fotos les penjaré , paga la pena, el tercer dia vaig pujar fins el veleta mes de 3300 metres. llàstima que aquests dies hi havia boira, i no es podia gaudir massa del paissatge, però això si sevillanes per tot arreu, 
També vàrem anar a sopar a la plaça de Braus de Granada, tot un espectacle sopar en el restaurant Tendido 1 atesos per un català nascut a Manresa i que ens va tractar de meravella . [tendido 1]. només un petit consell , compte amb el vi, no sigui el cas que surti mes car la salsa que l'indiot.
Diumenge desprès de 10 hores de viatges vàrem tornar a Casa, la veritat que ha estat uns quatre dies meravellosos.