dijous, 19 de setembre del 2013

Les Meves Neures, un participant de les majories silencioses

Jo participant de la majoria silenciosa, i desprès d'escoltar a tota aquesta púrria de la capital de Regne de la Corona de Felip V buscant taques a una manifestació increïble, només voldria ressenyar a la senyoreta de la figa d'or que pertanya al grup de la majoria silenciosa no vol dir esta d'acord amb les seves ressenyes. Jo soc mes partidari de lluitar a la manera seva , una manera barroera i desprès titllar de Feixistes a tots els que no pensen com ell, jo crec que hem d'aprendre a ser tant menyspreables com els espanyols d'aquesta manera estarem en el mateix nivell per poder lluitar de tu a tu, sinó es així sempre tindrem la batalla perduda. Perquè ells no tenen cap mirament per menysprear-nos, i per criticar-nos, de qualsevol cosa i si no poden amb la via Catalana ara toca els nens que hi van participar, Jo veient tot plegat em fot pena, perquè el 12 d'octubre de l' any passat  aquests que ara critiquen la conducta dels nens feien entrevistes als nens que miraven als militars. La veritat que això de la seva democràcia no es ni seva ni democràcia això es la segona part del franquisme mes ranci. I Jo no vull pertanya a aquest càncer. vull que les cadenes es trenquin de una vegada i podem ser lliures.