dilluns, 9 de desembre del 2013

Més Educació vol dir menys Independentisme?


Be avui llegint les declaracions del senyor Perez Reverte he descobert que sóc un mal educat, un dels milió i molt de mal educats que hi ha a la meva nació, Ara resulta que el independentisme es fruit de la poca educació. [noticia]
Bé Senyor Perez em trec el barret davant tanta llògica.
Però clar pertanya a un govern on el seu President anterior (Pinotxo Zapatero) tenia un nivell d'idiomes tant elevat que podiar anar per tot arreu, justament el mateix nivell que te el d'ara es a dir (zero patatero). 
On no es el govern dels millors sinó només dels millors endollats, (que consti que aquest mal també el trobem al govern català). 
On el gran dilema d'aquests governs es amb mi o contra mí i tot la resta ja s'arregla sol, la crisi, els denonaments, l'atur, algun dia s'arreglarà mentre tinguem catalunya per distreure el personal, juntament amb l'esport.
Jo pagessot de la muntanya em quedo amb la meva ignorància i les meves ganes de llibertat per tant dessitjant cada cop mes la independència de la meva nació.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo diria que en Pérez Reverte es referia tant a Espanya com a Catalunya quan deia que la manca d'educació; començant pels seus polítics, és la causa del rebuig mutu que ha fet crèixer l'independentisme.

Ell diu que una societat sense cultura es fàcilment manipulable pels polítics de torn i en això jo el voldria matitzar.

De tot hi ha, però sense entrar en si és o no justa la independència dels pobles; que ho és, no és tant el cas català on el moviment independentista és de base popular com el cas espanyol on els polítics porten 300 anys atiant l'odi a tot allò que és diferent i especialment i per diversos motius al poble català.

També és veritat que si Felip V, l'arxiduc Carles i els seus avantpassats haguessin fet gala d'aquesta educació fa 300 anys com els hi pertocava, avui tot seria molt diferent.