dilluns, 23 de març del 2020

Dia 10, No vols Brou dons vinga dues taces

Bé desprès d'escoltar al president del govern dels hereus de Felip V que tindrem quinze dies mes de confinament. ja m'he començat a preocupar que nassos faré amb quinze dies mes de prorroga. 
 Avui m'he dedicat a mirar els diaris que parlen de la meva comarca, regió7 i un nou que no coneixia i que es diu la veu de la cerdanya , el quan diu que a la nostre comarca ja hi ha 4 infectats del Coronavirus [enllaç].
`Per el Facebook està corrent un vídeo de una parella que per la carretera del Remei a  Sant Martí d'Aravó hi ha una parella que esta fent fóting, aques vídeo el podem dedicar al senyor Joauin Luna i el perquè la gent no vol que en situacions de confinament no vinguin gent de fora, Perquè alguns d'aquests personatges es pensen que estan per sobre el be i el mal, i que a ells no els hi va el confinament. Dons a tota aquesta gent tant solidaria només els hi `puc dir gràcies. I si en  algun moment el Karma passa factura que els tingui en el seu pensament.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Jo tinc menjar per 3 setmanes (com sempre) i paper higiènic per 2 mesos, com sempre.
Si venen mal donades, que deixin passar un parell de pixapins i farem una barbacoa. ;-)

ALP2500 ha dit...

ser previsor es lo millor de tot plegat, pero sempre pots anar a fer foting amb aquests camalluents , es que no estant acostumats a estar tancats, com es nota que no han estat aquí en l'època de les nevades de campionat,