dimarts, 31 de març del 2020

Dia 18 del Confinament, al final m'acabaré acostumant a aquesta manera de viure

Avui ja hem arribat al dia 18 d'aquest tancament obligat per l'estat de la nació espanyola, 18 penes que només et fet el vago, xuclant televisió i internet, i anar mirant el rellotge mentre van passant els minuts, 
A mesura que s'acosta el dia del aixecament del confinament jo em demano i desprès que passarà, continuarem com abans, jo haurem de fer coses diferents, a partir d'ara que podrem tornar a fer i que haurem de deixar de fer, això que ens han fet fer no es un stop i desprès continuar com abans, aquesta parada tècnica implica un canvi de regles de la convivència, moltes coses que fèiem abans haurem de deixar de fer, Crec que la única neurona que tenia viva s'està atrofiant amb tanta apatia, 
Però nassos ens han fet fer una parada tècnica però m'importa mes l'arrencada a posteriori que s'està acostant aquest dia i voldria saber que hem de fer llavors, perquè si continuem com abans la parada no servirà per res. (perdó per el rotllo filosòfic.).
Avui tinc ganes de parlar  de la Ministra de Treball,Yolanda Ruiz que ha desestimat un ajornament dels pagaments de Impostos,  ho ha fet amb una pregunta . com paguem els salaris dels professionals de sanitat, i als mestres diu si ho faran amb donacions.[noticies]. Analitzem la situació perquè paguem aquesta gent, amb un Erto del Govern i de la  tots els polítics d'aquesta nació, un Erto a Congres i Senat, a les alcaldies, perquè no eliminen donacions a l'església, eliminar de donacions a 
associacions polítiques,ect.. potser a partir d'ara s'han de acabar amb totes aquests sous vitalicis de president, polítics ectt.. ara estem en una situació de crisi i hi ha unes prioritats diferents.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Jo també em pregunto que i com farem això de sortir quan tot s'ahgi acabat

Jordi ha dit...

Doncs la vida continuarà igual. Jo sortiré a la muntanya a fer voltes a peu a amb la bici.
A Cerdanya la vida no canvia gaire.

ALP2500 ha dit...

Segur que continuarà igual, perquè a les primeres de canvi ja no ens recordarem de tot el que ha passat, la memòria es efímera i molt selectiva. però aquest cop ha tocat una cosa que fa mal, els calerons i no tinc clar si no hi haurà algun petit canvi.