dijous, 30 d’abril del 2020

Dia 49 del Confinament, Tornem a canviar les regles de joc

Això de que rectificar es de gent sàvia ho tinc que posa en dubte, perquè amb tantes rectificacions el govern espanyol em te marejat, ara resulta que podrem sortir a trams , tram per el menor de 14 anys, tram per el que surten a caminar, tram per els que fan esport, tram per tothom, però això si dintre del municipi on ets empadronat, o estàs residint. per sort per els municipis mes petits de 5000 habitants ens podem saltar els trams, quines ganes que tinc d'anar a buscar moixernons i múrgoles, això si a una distància inferior al quilòmetre des de la residència  
Avui m'ha fet gràcia el descobriment que han  fet un veins de la comarca amb el tema del turisme i que no tenim sector ni primari ni secundari i que només tenim el terciari i tot destinat al turisme. Jo no tinc clar on posen la construcció, però aquesta es un motor potent a la comarca, i desprès em demano potenciar la indústria vol dir potenciar la contaminació, llavors anar a la comarca no serà tant divertit com ara, i això farà que perdem una part de ingressos de la gent que fa turisme a la comarca , la quantitat de ingressos que es perdran per aquest motiu es podran guanyar per el altre. 
l'hospital de Puigcerdà torna a obrir les portes perquè la gent pugui visitar als malats  de manera limitada i amb condicions però com a mínim aquesta gent que li ha tocat passar aquest tràngol d'estar malat de qualsevol cosa en època de pandèmia pugui gaudir de un acompanyant.

Per acabar només em queda un dubte, potser es filosòfic, potser es existencial, però em demano perquè la lluita contra l'extrema dreta es tant pesat, perquè fan servir unes polítiques tant barroeres per atacar als contrincants polítics, perquè no hi ha una mica de dignitat en el sector de la política, perquè val tot i no s'han de donat explicacions mai de les cagades, la veritat es que aquestes arenes movedisses fan por i com sempre fan molt mal.
I el mes estrany de tot es que la gent el vota, i no gent de forts ingressos, hi ha treballadors o gent que cobra l'atur que vota aquests personatges, i mira entre ells, en el seu partit hi ha gent estrangera que defensen la seva ètnia superior. 

2 comentaris:

Joana ha dit...

Mai he entès com gent treballadora vota a la dreta o extrema dreta, coses rares...

ALP2500 ha dit...

molt rares, però a la vinya del senyor hi cap tothom, però això de treballadors de dretes es una cosa que abunda, i no ho entenc.