dimarts, 19 de maig del 2020

Dia 67 del confinament, 15 dies més d'estat d'alarma

Al final l'estat d'alarma no s'allarga un més sinó 15 dies, es el pacte que han arribat la gent del Pintoxo Sanchez i els Ciudadanos. Mira tu, que jo em pensava que els esquerdats acabarien donant suport als socis-llestos del psoe i no, al final ha estat els nens de l'arrimades qui ha fet el gest, això donarà peu a que a canvi alguna cosa grataran, perquè en això de la política ningú fa cap pas sense treure redit. 
El Govern espanyol mes progressista del mon mundial, promou a través del ministeri de defensa la fabricació de 348 blindats de l'exercit 8*8 per un valor de 2100 milions d'euros, en plena pandèmia, resulta que es molt mes prioritari invertit en l'exercit que no pas en sanitat, tot plegat molt ensenyat. [noticia].

En Carles Puigdemont ha estat repassant les coses que van passar a partir l'1 d'octubre i ha arribat a la conclusió que va ser un error històrica la congelació del DUI, diu que ara no ho faria, [noticia]. La veritat es que el tren s'agafa quan passa, això de penedir-se del que es podia haver fet i no es va fer, no aporta enlloc, quan es pren una decisió no cal mirar enrere ja està presa, vam deixar passar el tren i no hi ha segones oportunitats. Només desitjo que es serveixi d'experiència per si algun dia disposem de una altra oportunitat. els temps dirà si em après de l'error.



2 comentaris:

Joana ha dit...

És trist, però en polñitica, és així. Jo et dono i tu em tornes

ALP2500 ha dit...

però aquests canvis de cromos son un pel fastigosos , la veritat que m'agradaria que en política el valor mes significant sigui la integritat del polític. I que la seva paraula sigui llei.