dijous, 18 de febrer del 2021

Noticies que semblen tretes del Elmundotoday

 Darrerament escoltar la televisió es com llegir la pagina web del mundotoday [noticies], perquè moltes noticies que es donen son molt difícils de pair .comencem

Resulta que en el Judici del Master de la Cifuentes, han sigut acusats tots menys la que es va beneficiar de les trampes realitzades, i els jutges es queden tan amples, això es com si ara es sancionés a la Caixera de Eroski per haver vist com la Cristina Cifuentes posava les crees a la bossa i no hagués fet la vista grossa. La veritat que es de traca i mocador..

Una altre de las noticies destacades d'aquest mes es que el Partit Popular vol cambiar de local social i es vol vendre la sede que tenia al carrer Genova 13, jo em pregunto la venda es faran una part en negre per compensar les despeses del mateix color. I on aniran ara, potser el millor lloc on anar es on proposat la web mundotoday que diu que on millor estarien que en el Consell General del Poder Judicial.

I vull acabar el dia parlant de la lliberta d'expressió, jo tinc molts dubtes però entre el cantant d'en Pablo Hansel ,  que cantava contra els borbons, les forces de l'estat, els mossos, ect i aquella noia de 18 anys que va dir que tota la culpa del mon era dels jueus , la senyoreta Isabel Medina Peralta jo no hi trobo cap diferencia, la única que hi ha es que la primera només es sancionable a l'estat espanyol i l'altre es un delicte d'odi. però si es mira fredament les dos les puc arribar a posar al mateix grau, condemnables, però no estic capacitat de jutjar-les , cadascú amb la seva conciència.

Avui he parlat amb un pdecatista que m'ha comentat que ara es volen tornar a integrar al Partit de Junts, desprès del paper que han fet desitjo que això no sigui possible, perquè després d`aconseguir que el partit de junts no guanyin les eleccions ara volen tornar a casa. en Politica es veuen moltes burrades, però aquest es de jutjat de guardia. Els partits de Catalunya son la imatge real del cainisme.