dissabte, 22 de novembre del 2008

JO M ' IDENTIFICO, TU T ' IDENTIFIQUES

Avui us vull parlar de una conducta que tenen els mossos d'esquadra envers els ciutadans que no la trobo de tot correcta, per desgràcia meva aquesta setmana per culpa de un personatge molt viu que s'avorria una mica i que em va aplicar un phishing a la targeta de crèdit (descripcio phishing), i va gaudir a costa meva de unes vacances pagades amb iberia i de unes recargues de telèfon a Yoigo, dons he tingut la sort o la desgràcia de visitat dos cop la caserna dels Mossos de Puigcerdà ,Desprès del bon dia lo primer que et demanen es que t'identifiquis amb el document nacional que acredita que per desgràcia meva estic sota el poder dels hereus de Felip v, el segon cop ja vaig entrar amb el Dni a la boca, així m'estalvio feina, Bé la primera visita va estar molt ràpida degut a que tenien un dentigut i tenia que fer la seva declaració no em van poder atendre amb van adreçar al dia següent, la veritat que amb tota l'educació del mon, però ostres si que anem malament de personal si només tenen una persona per rebre denúncies amb una oficina com la de Puigcerdà que Abarca a la Comarca de la Cerdanya amb mes de 15.000 habitants.
Bé desprès de tot això vaig començar a rebre trucades anònimes al telèfon, jo no tinc la costum de agafar el telèfon per aquestes trucades, perquè la veritat quasi bé totes et volen vendre alguna catifa, bé dons a la cinquena trucada un amic va agafar el telèfon fart de que sonava i eren els mossos que trucaven per demanar-me mes informació per la denúncia, i es aquí on comença la meva indignació. COM ES QUE JO EN TINC QUE IDENTIFICAR SEMPRE I ELLS TRUQUEN SEMPRE AMB ANÒNIM,com a mínim un ha de saber qui el truca, i no em serveix que desprès de penjar et diguin que trunquen dels mossos de on sigui, Si no volen que surti el telèfon de on truquen segur que la ciència esta tan avançada que poden posar una línia que posis mossos d'esquadra i ja esta , o si no volen poden fer com els meus visitants dels migdies que deixen aquest detall de que han visitat el meu blog Remote Acces governance and Public Administration Barcelona Catalunya, i el regne de Felip v.
Perquè en el fons aquests senyors treballen per el poble de Catalunya, i la veritat que no es culpa dels agents sinó mes aviat del seu Cap Suprem , que en aquest cas es aquell que va de comunista per la vida, ai mare si tots els comunistes poguessin gaudir dels mateixos privilegis que gaudeix ell.

ptda: vull agrair a en Jordi i a la petita el seu oferiment d'efectuar ells la denúncia però com els hi vaig voler fer entendre ,un no ha de fer servir les seves amistat per resoldre aquests problemes, el problema es que estem indefensos davant segons quines actuacions.

2 comentaris:

Boladevidre ha dit...

Precisament he trobat aquest bloc cercant "Remote Acces Governance and Public Administration", que m'ha aparegut entre els IP que visiten el meu. Com que he penjat uns vídeos sobre el genocidi cultural dels Països Catalans volia saber qui eren aquests "Governance".
I m'he trobat amb el teu bloc! des d'avui el seguiré.
Gràcies per compartir...

ALP2500 ha dit...

boladevidre aquests personatges de remote acces governance and public administration, no deixen de ser les forces d'ocupació pagades per nosaltres mateixos, tenen massa temps lliure i es dediquen a visitar aquestes paqines, benvingut al club company, sobre tot quan parlis d'en Saura montilla i companyia s'els activa la senyal d'alarma i llavors et fan un segument, molts gràcies per perdre el temps amb les meves parides jo t'agreixo que hagis mostrat el teu aixi et podrè seguir també, però aixo dàqui un meset que ara toca anar a fer el Caminet de Sant Jaume.