dilluns, 17 de novembre del 2008

Moltes Felicitats, Carmeta


Avui no toca parlar de política,encara que avui sigui el dia D (després de tres mesos del famós vermut del defensor de la seva terra sense iniciativa i per posar-lo verd i la vice-presidenta del Govern dels hereus de Felip V) avui només voldria aprofitar l'escrit per Felicitat la Carmeta que el passat dissabte 15-nov-2008 va fer 36 anys, moltes felicitats petitona, la veritat es que jo quasi asseguraria que tens algun pacte amb el diable per conservar-te d'aquesta manera.
i per acabar us deixo amb uns quants relats dels quaranta relats d'en Bruixot (per ell eren quaranta però de moment encara no toca) [web]


1
Trenta-sis bocins
de pensaments dispersos.
Aniversari!

2
Disset síl·labes
sobre aquest full de paper.
No és un Haikú.

3
Ja no vull més sort
i si jugo amb les paraules
és només un joc.

4
Un cel ple de blau.
Soroll de nens que criden.
Matí de novembre.

5
Una oreneta
creua el dia cap al sud.
Cerca primaveres.

6
He mirat les flors
que cobrien el jardí.
I he vist dragons.

7
Formigues en fila
camí que em porta a la vida
pel mig del menjador.

8
Avui he mirat
dins el calaix dels mitjons.
Només hi ha forats.

9
La una, les dues,
perquè no tinc paraules,
udolo somiant.

10
Claus a les parets
quadres que no recordo
absències de res.

11
La guitarra oberta
repenjada a la paret
espera somriures.

12
Desordeno tot
el que volia ordenar.
Millor no fer res?

13
Com un estúpid
he jugat a ser un home.
Sols era un infant.

14
T'he mirat als ulls.
T'he donat sense pausa.
I he oblidat agafar.

15
Sense moure un dit
he esmicolat tantes coses!
Vull una escombra!

16
El meu objectiu
després de tants viatges:
ventilar la casa.

17
Un autoregal:
no celebrar res de res
i esperar a demà.

18
Un aniversari
és una celebració
o una feinada?

19
Els meus pensaments
s'emboliquen amb la nit
mentre cau la lluna.

20
En la meva pell
camins de tramuntana
escombren l'enyor.

21
Darrere la font
un talp es frega els ulls.
La tardor ha arribat!

22
Un ocell descriu
un infinit en el cel
sobre la ciutat.

23
Encara que el sol
no sap si vol sortir
el rossinyol canta.

24
Un estel fugaç.
Un núvol tallant la nit.
Ganivet d'aire.

25
La sal de la nit
no vol omplir el coixí
de la meva absència.

26
Resum d'un dia:
a la nit no puc dormir;
al matí tinc son.

27
Encara que em creixin
els cabells sense parar
seguiré sent calb.

28
L'àlgebra dels dits:
mentre passa la tarda
cargolo el destí.

29
Tot i que no es veu
creixo cap a terra com
les pastanagues.

30
Si em dones la mà
oberta de bat a bat
et llegiré el fat.

31
Intento descriure
el que sento de dia
però se'm fa de nit.

32
L'ordre dels factors
sí que altera el producte:
Sabates i mitjons!

33
Se'm graven els solcs
de la meva memòria
entremig dels ulls.

34
La veritat és
el límit inabastable
de moltes mentides.

35
Molts anys de fingir.
Finalment he decidit
fingir que fingeixo.

36
Així com la nit
ve sense adonar-nos-en
jo faig el camí.

37
Sóc un llop perdut,
fetiller de pensaments
bruixot d'idees.

38
trenta-sis espelmes
clavades al teu pastís
no sé si hi cabran!

39
Va passar l'ahir.
I l'avui també passa.
Els anys empenyen.

i 40
Has fet Trenta-sis anys.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gracies.

Anònim ha dit...

tu te les mareixes totes, i espero celebrar-ho, que m han dit que vindras a veurans, la llastima, es que no vindras sola.-