dilluns, 8 de desembre del 2008

Ësser Català un delicte imperdonable

En primer lloc vull demanar perdó al Poble veí perquè he tingut la Sort o la Desgràcia de néixer català, amb totes les seves virtuts i tots els seus defectes, perquè el lloc on neixes no el pots estriar et ve donat, però si que pots triar el lloc on vols viure, i si no et trobes a gust en qualsevol part de la terra lo mes fàcil es marxar.
En primer lloc tinc que demanar perdó per parlar una llengua diferent al veïns, però es la meva llengua i l'estimo i la utilitzo amb tothom. perquè no tinc cap obligació de parlar un altre llengua, I si això molesta a la premsa mediateca veïna ja s'ho faran

En segon lloc tinc que demanar perdó per demanar la independència de la meva nació, tenim la necessitat de deixar de ser una colònia , de ser la vaca a munyir , de ser la Ong de la nació veïna, de contribuir i no rebre mai, això si la única cosa que rebem els catalans són critiques i mentides, i nosaltres com sempre abaixem el cap i callem,

Tinc que demanar perdó per no creure amb el famós seny català, jo només entenc de rauxa, i de dir prou de tot plegat, ja està be de anar per la vida de cornut i pagant sempre el beure a tothom.

Tinc que demanar perdó per pretendre que els impostos que es graven a Catalunya es quedin al meu país, prou de fer créixer la capital de Regne, prou de aportar finançament a institucions caduques i franquistes com la monarquia hereva de Felip V.

Tinc que demanar perdo per tenir un Adn diferent com el País Basc encara que ells tenen sang blava nosaltres portem orxata de xufa,

Tinc que demanar perdó per no escoltar a la radio dels Capellans, i per no llegir aquestes revistes de ciència ficció como la razon, el mundo, el abc, i qualsevol carnús que es vegi amb cor de criticar el meu país. Perquè si us soc sincer sempre m'encanta veure i llegir coses contrastades no pas invenció de ments calentorres sense contrastar la noticia, això de tirar la pedra i amagar la ma no va amb la meva manera de pensar.

I per acabar només demanar Perdo per ser Català, perdó per no ser capaç d'aixecar-me i esmolar les faus i dir ja n'estem farts de tanta tonteria, ja n'hi ha prou que tinguem que justificar qualsevol acte,que portem la etiqueta de Català com a sinònim de perill , de surpimir de esborrar del mapa. Nosaltres som nosaltres i si no us està bé, i si els molestem ho tenem molt fàcil ens deixeu anar i exploteu una altre colònia.