dimarts, 3 de març del 2009

Ciutadans, les feres criden quan veuen Carnassa

Han estat calladets, no deien res, aquest cadells del franquisme fins fa poc tenien la boca tancada, però després de la colonització del País Basc, han ululat , ara parlen i quina ha estat la seva màxima, dons surt el portaveu del comitè executiu i insta al senyor Mas a dimitir, segons aquest gran il·luminat ha de dimitir perquè el Psg ha reproduït els mateixos mals que el Psc a Catalunya, el balafalment, el clientelisme i l'afany per la construcció identitària. Segons aquest personatge, perquè clar confondre la velocitat amb el tocino es greu. l'Artur Mas hauria de dimitir perquè ha perdut en dues ocasions.[noticia]
Aquest senyor jo diria que la memòria es efímera, perquè anem a pams, em Mas ha guanyat dues vegades les eleccions que desprès s'hagi format el trist-partit es un altre cosa, en quan a perdre dues vegades potser podrien aprendre del seus germans majors , perquè en Marianico si que ha perdut dues vegades i la dimissió no la veig per enlloc.
Per cert si algú personatge hauria de dimitir per impresentable i per pixar fora el test hauria de ser el partit dels ciutadans, perquè es un partit de quatre ciutadans, amargats de que no tornin els vells temps, on els seus manaven i dominaven a base de les armes.
També ha dit que Parit de la Ciutadania ha vist complert el seu objectiu i el desig de veure fora del poder el bipartit de Galicia, Psg i el Bng. Ara només em queda que algun dia es produeixi el meu de desig i no es més que desaparegui del mapa el partit d'aquest personatge.




3 comentaris:

Anònim ha dit...

Alp, que desparegui el partit d'aquest personatje amb el personatje inclos.

ALP2500 ha dit...

Bé anònim en primer lloc gràcies per participar, però jo només et puc dir que la democràcia te aquestes coses que fins i tot els mes impresentables del món si tenen seguidors poden aspirar a una poltrona, però jo només desitjo que alguna d'aquestes estigui plena d'arsos

ALP2500 ha dit...

no tinc clar si s'escriu ars o arç, per tant aqui deixo el dubte.